[O1] Prośba o analizę log

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dzozwik
    Classic
    • 2008
    • 21

    [O1] Prośba o analizę log

    powiem tak kup kemping wsadź tam Tadzia , Rysia, Daniela i będzie spokój ze hohoho
    i Hak do auta
  • senectus
    Drive
    • 2007
    • 87

    #2
    [O1] Prośba o analizę log

    Witam,
    Generalnie jest tak, że auto z podpiętym przepływomierzem jest strasznie mułowate. Zrobiłem log dynamiczny ale osiągniecie 4000 obr okazuje się bardzo trudne, musiałbym się udać na jakiś pas startowy. Nie ciągnie już od dolnych obrotów, ale po odpięciu przepływki jest już żwawsze. Raz już przerabiałem zapieczone kierownice, wówczas do tych 3500 obr ciągnął a potem notlauf, tutaj tego nie ma. Błędów żadnych nie wykazuje. Czy to na 100% przepływomierz? Prosiłbym więc szanowne grono o pomoc. To mój pierwszy log więc proszę o wyrozumiałość. Dziękuję za wszystkie sugestie.
    Załączone pliki

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Kolego a nie spadła Ci przypadkiem rura z intercoolera?
      Bo to wygląda jakbyś wogóle turbiny nie miał.
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • Zoltar
        Rider
        • 2005
        • 722

        #4
        Przepływomierz ma odczyty dużo poniżej wymaganej
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz

        • senectus
          Drive
          • 2007
          • 87

          #5
          Czy te odczyty jednoznacznie wskazują na padniętą przepływkę?

          Komentarz

          • TDI CHIP
            Classic
            • 2010
            • 25

            #6
            Vag silnik 01 bloki pomiarowe 08 Grupa 010 i 011 jakie masz parametry?
            TDI Chiptunung

            Komentarz

            • senectus
              Drive
              • 2007
              • 87

              #7
              Sory za moze lamerskie pytanie, ale zczytać te parametry tez podczas jazdy?

              Komentarz

              • TDI CHIP
                Classic
                • 2010
                • 25

                #8
                tak podczas jazdy, w grupie 010 pierwsze pole to miernik masy powietrza przy pełnym gazie powinno być ok 1000, natomiast grupa 011 dwie środkowe wartości lewa to jaka jaka powinna być a prawa to co masz w samochodzie (czywiście test podczas jazdy) Jak ocś zapraszam do siebie
                TDI Chiptunung

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Wystarczy jak jest 850, jak jest lepiej to nie zaszkodzi
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • TDI CHIP
                    Classic
                    • 2010
                    • 25

                    #10
                    Troche mało ale powinna jeździć, a jakie wskazanie w grupie 011 dwa srodkowe pola?
                    TDI Chiptunung

                    Komentarz

                    • senectus
                      Drive
                      • 2007
                      • 87

                      #11
                      Postaram się jutro wrzucić loga z grupy 10, może jeszcze coś przy okazji pomierzyć?

                      Komentarz

                      • TDI CHIP
                        Classic
                        • 2010
                        • 25

                        #12
                        grupę 011 dwa środkowe pola.
                        TDI Chiptunung

                        Komentarz

                        • senectus
                          Drive
                          • 2007
                          • 87

                          #13
                          Załączam kolejny log z grupą 8, 10, 11, mam nadzieję, że pomogą.
                          Załączone pliki

                          Komentarz

                          • bradley
                            L&K
                            • 2008
                            • 1465

                            #14
                            W Octavii mapsensor znajduje sie chyba na rurze ssacej od IC. Sprawdz czy nie zlecial stamtad wezyk podcisnieniowy lub jest on nieszczelny. Lub sam mapsensor szlag trafil. W tej chwili nie masz w ogole doladowania, wiec jesli nie slysysz zadnego swistu (uciekajacego powietrza) to to cos z rzeczy powyzszych. Na przeplywomierz nie ma co patrzec w tej chwili. On tylko mierzy.
                            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                            Komentarz

                            • senectus
                              Drive
                              • 2007
                              • 87

                              #15
                              Sprawdzę, gdzie dokładnie szukać tego "mapsensora"?

                              Komentarz

                              • bradley
                                L&K
                                • 2008
                                • 1465

                                #16
                                Troche to inaczej jest w Octavii niz w moim szmelcwagenie Mapsensor w O1 jest gdzies na rurze powrotnej od IC do kolektora ssacego i jest tylko wtyczka elektryczna do niego przylaczana.
                                Objaw taki jaki masz moze powodowac jeszcze nieszczelna gruszka na turbinie.

                                Tak w ogole to nie ma zadnych kodow bledow? Sprawdz szczelnosc calego ukladu dolotowego.
                                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                Komentarz

                                • senectus
                                  Drive
                                  • 2007
                                  • 87

                                  #17
                                  Rzeczywiście nie słychać świstu,wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Sprawdzałem w grupie silnika i błędów żadnych nie pokazał. Będę musiał podjechać do mechanika, bo sam nic chyba nie wskóram.

                                  [ Dodano: Nie 14 Lut, 10 17:43 ]
                                  Jeszcze jedną rzecz zauważyłem, intercooler w 1/3 może trochę więcej, zapaćkany jest warstwą jakiegoś syfu. Może to mieć jakieś znaczenie?

                                  Komentarz

                                  • TDI CHIP
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 25

                                    #18
                                    Wogóle turbina nie daje ciśnienia wiec może być jak mówi bradley mogłą zgnić puszka przy turbinie lub jest zatarta i podciśnienie jej nie zaciąga, sprawdz jeszcze wszystkie wężyki podciśnienia od zawory N-75 i zaworu EGR, oraz wężyk co idzie do puszki sterującej turbiną.
                                    TDI Chiptunung

                                    Komentarz

                                    • senectus
                                      Drive
                                      • 2007
                                      • 87

                                      #19
                                      Wężyki są już w niektórych miejsach mocno poprzecierane więc je powymieniam. Mam trochę wężyka paliwowego 3,2x2 czy mogę go zastosować? Są tam chyba jeszcze o innej średnicy?

                                      Komentarz

                                      • bradley
                                        L&K
                                        • 2008
                                        • 1465

                                        #20
                                        Ja uzywam takich od przelewow i sa ok 3,2mm
                                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                        Komentarz

                                        • senectus
                                          Drive
                                          • 2007
                                          • 87

                                          #21
                                          Wymieniłem mieszek i niedlugo cieszylem z jazdy tdi. Dzisiaj wracajac do domu, auto samo wskoczylo na obroty i kupa dymu za mna, udalo mi sie ja zgasic normalnie kluczykiem. Czekam teraz na lawete, mam nadzieje ze to tylko turbina.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...